
بـزرگ که میشــــوی ؛
غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد
می کشــند ،درد هـایت نــیز !
غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ،
در آلبــوم کـودکــی ات
جــا گــذاشتــی...
یکـ دلتنگی ساده......ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4