یکـ دلتنگی ساده...

خرید بک لینک
پشت دیوارهمین کوچــه به دارم بزنیدمن که رفتم بنشینیدوهوارم بزنیدبادهم آگهی مرگ مراخواهد بردبنویسید که بدبودم وجارم بزنیدمن از آیین شما سیر شدم،سیر شدمپنجه درهرچه که من واهمه دارم بزنیددست هایم چقدر بودوبه دریا نرسیدخبرمرگ مراطعنـه به یارم بزنیدآی!آنها!که به بی برگی من می خندیدمردباشیدوبیا یکـ دلتنگی ساده......ادامه مطلب

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 1:26

گفتند عینک سیاهت را برداردنیا پر از زیباییست...عینکم را برداشتم...وحشت کردماز هیاهوی رنگ ها..آدمها هزار رنگ میشوند..عینکم را بدهید میخواهم به دنیای یک رنگم پناه ببرم... یکـ دلتنگی ساده......ادامه مطلب

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: آدمهای رنگارنگ,آدمها رنگارنگ, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 19:38

آسمان را مرخص می کنم دیگر.... به هوا هم نیازی ندارم !!! تو خودت را ... مثل هوا ... مثل نور ... مثل اسمان ... پهن کرده ای روی تمام لحظه هایم... یکـ دلتنگی ساده......ادامه مطلب

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: لحظه هایم برای تو,لحظه هایم,لحظه هایم بی تو,لحظه هایم مال تو,لحظه هایم برای هو,لحظه هایم با تو,لحظه هايم براي تو,رفیق لحظه هایم باش,تمام لحظه هایم,ساتیار یار لحظه هایم, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 19:38

هيس دختر ها فرياد نميزنند!هيس دختر ها بلند نميخندند!هيس دختر ها حقى ندارند!دختر ها بايد ارام زندگى كنند!دختر ها بايد درد را تحمل كنند!دختر ها بايد بسوزند و بسازند!دختر ها بايد ظلم و حرف زور را قبول كنند!"فقط به جرم دختر بودنشان"!!دختر ها بايد تحمل كنند و اعتراض نكنند.دختر ها حق اين را ندارند كه عكسشون تو اعلاميه ترحيم خودشون چاپ بشه!هيس دختر ها بايد ارام بميرند!و اين داستان ادامه خواهد داشت...حق حضانت براى تو ..درد زايمان براى من...نام خانوادگى براى تو...زحمت خانه براى من ..چهار عقد براى تو..حيرت عشق براى من..هزار صيغه براى تو..حكم سنگسار براى من.. یکـ دلتنگی ساده......ادامه مطلب

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: هیس دخترا فریاد نمیزنند,هیس چت,هیس معلومه کجایی,هیس لجر,هیس صدا,هیس حمید صفت,هیس فیلم,هیس دانلود فیلم,هیس رمان,هیس فیلم سینمایی, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 19:38

غریب است دوست داشتن و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...وقتی می دانیم کسی با جان و دلدوستمان دارد ...و نفس ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛به بازیش می گیریم هر چه او عاشق تر،ما سرخوش تر، هر چه او دل نازک تر،ما بی رحم تر.تقصیر از ما نیست؛تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه بهگوشمان خوانده شده اند یکـ دلتنگی ساده......ادامه مطلب

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: غریب است دوست داشتن,غریب است دوست داشتن شریعتی,غريب است دوست داشتن,غریب است دوست داشتن دکتر شریعتی,چه غریب است دوست داشتن,حس غریبی است دوست داشتن, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 19:37

صفحه بندی