بعضی آدم ها.......

خرید بک لینک

99v4aw77gl2tvmzz9gn.jpg

آدمهايى هستند در زندگيتان؛

نمي گويم خوبند يا بد..

چگالى وجودشان بالاست...

افکار،

حرف زدن،

رفتار،

محبت داشتنشان

و هر جزئى از وجودشان امضادار است...

يادت نمي رود

"هستن هايشان را.."

بس که حضورشان پر رنگ است.

ردپا حک مي کنند،اينها روى دل

و جانت...

بس که بلدند "باشند"...

اين آدمها را، بايد قدر بدانى...

وگرنه دنيا پر است از آن ديگرهاى

بى امضايى که شيب منحنى حضورشان،

هميشه ثابت است. . .

یکـ دلتنگی ساده......

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: بعضی آدمها هستند که,بعضی آدمها را نمیشود داشت,بعضی آدمها چگالی وجودشان بالاست,بعضی آدمها مثل,بعضی آدم ها خط خوردگی دارند,بعضی از آدمها هستن,می ترسم از بعضی آدم ها, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 19:33

صفحه بندی