
آدمهايى هستند در زندگيتان؛
نمي گويم خوبند يا بد..
چگالى وجودشان بالاست...
افکار،
حرف زدن،
رفتار،
محبت داشتنشان
و هر جزئى از وجودشان امضادار است...
يادت نمي رود
"هستن هايشان را.."
بس که حضورشان پر رنگ است.
ردپا حک مي کنند،اينها روى دل
و جانت...
بس که بلدند "باشند"...
اين آدمها را، بايد قدر بدانى...
وگرنه دنيا پر است از آن ديگرهاى
بى امضايى که شيب منحنى حضورشان،
هميشه ثابت است. . .
یکـ دلتنگی ساده......
ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال میکنید
برچسب: بعضی آدمها هستند که,بعضی آدمها را نمیشود داشت,بعضی آدمها چگالی وجودشان بالاست,بعضی آدمها مثل,بعضی آدم ها خط خوردگی دارند,بعضی از آدمها هستن,می ترسم از بعضی آدم ها, نویسنده: بازدید: 4