
گاهی باید بد بود برای کسی,
که فرق خوب بودنت را نمیداند!
و گاهی...
باید به ادمها از دست دادن را متذکر شد!
ادمها همیشه نمی مانند
یکجا در را باز می کنند...
و برای همیشه میروند...!
یکـ دلتنگی ساده......ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال میکنید
برچسب: باید بد بود,گاهی باید بد بود,گاهي بايد بد بود,بعضی وقتها باید بد بود,برای خوب بودن باید بد بود,بعضی وقتا باید بد بود, نویسنده: بازدید: 3