باید بد بود...

خرید بک لینک

گاهی باید بد بود برای کسی,

که فرق خوب بودنت را نمیداند!

و گاهی...

باید به ادمها از دست دادن را متذکر شد!

ادمها همیشه نمی مانند

یکجا در را باز می کنند...

و برای همیشه میروند...!

یکـ دلتنگی ساده......

ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال می‌کنید

برچسب: باید بد بود,گاهی باید بد بود,گاهي بايد بد بود,بعضی وقتها باید بد بود,برای خوب بودن باید بد بود,بعضی وقتا باید بد بود, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 9:51

صفحه بندی