
ﭼــﻪ ﺑﯿـﻬــﻮﺩﻩ ﺍﺧﺘــﺮﺍﻉ ﺷـُـﺪ ... >> ﺳـَﻢ << !
>> ﺷﮑـﻨــﺠـﻪ << !
>> ﺗـﯿــــﻎ << ،
>> ﭼــﻮﺑــﻪ ﺩﺍﺭ << ،
ﻭ ﺍﻣـﺜـﺎﻝِ ﺍﯾـــﻦ ﻫـــﺎ . . .
ﻭﻗـﺘــﯽ ﯾـﮏ ﺧــﺎﻃِــﺮﻩ ﻣـﯽ ﺗــﻮﺍﻧــﺪ :
ﻧﻔـﺴـﺖ ﺭﺍ ﺑﻨـﺪ ﺑﯿـﺎﻭﺭﺩ ﺯﻣﯿـﻦ ﮔﯿـﺮﺕ ﮐﻨـﺪ
ﺗُـــوﺍ ﺑــﻪ ﮔـﺮﯾــﻪ ﺑﯿـﻨــﺪﺍﺯﺩ
ﺧـﻮﻧـَﺖ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﺟـﻮﺵ ﺑـﯿــﺎﻭﺭﺩ ﻭ . . .
ﻣـﯽ ﺷﻨـﻮﯼ ؟ ﺍﯾـﻦ ﺳﮑــﻮﺕ ﻫـﻮﻟــﻨــﺎﮎ ﺭﺍ ...؟
ﻗـَــﻠـﺒَـــﻢ ﺍﺯ ﮐـﺎﺭ ﺍﻓـﺘــــﺎﺩ
ﻭﻗـﺘـــﯽ ﯾـــﺎﺩﻡ ﺁﻣـــﺪ :
ﭼـــﻪ ﺁﺳـﺎﻥ ﺑـﺎ ﺩﯾـﮕـــﺮﯼ ﺑـﻮﺩﯼ ؛
ﻭﻗـﺘـــﯽ ﻣـــﻦ
ﺩﯾـﮕـــﺮ ﺑــﺎ ﺗـــﻮ ﻧﺒــــﻮﺩَﻡ . .
یکـ دلتنگی ساده......ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال میکنید
برچسب: چه بیهوده بزرگ شدیم,چه بیهوده زیستیم,چه بیهوده,چه بیهوده زیستم,بیهوده چه می نالی,چه بیهوده چه ساده,اگرچه بیهوده زیباست شب, نویسنده: بازدید: 5