
هيس دختر ها فرياد نميزنند! هيس دختر ها بلند نميخندند! هيس دختر ها حقى ندارند! دختر ها بايد ارام زندگى كنند! دختر ها بايد درد را تحمل كنند! دختر ها بايد بسوزند و بسازند! دختر ها بايد ظلم و حرف زور را قبول كنند! "فقط به جرم دختر بودنشان"!! دختر ها بايد تحمل كنند و اعتراض نكنند. دختر ها حق اين را ندارند كه عكسشون تو اعلاميه ترحيم خودشون چاپ بشه! هيس دختر ها بايد ارام بميرند! و اين داستان ادامه خواهد داشت... حق حضانت براى تو .. درد زايمان براى من... نام خانوادگى براى تو... زحمت خانه براى من .. چ...
ادامه مطلب