این منصفانه نیست که تو چون عابری میگذری و من در فریادهای دلم از نام تو برای همیشه کر میشوم.....
دل به شلوغی خیابان ها نبند ما آدمها خیلی تنها هستیم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ تو بگو دوستم داری من ثابت میکنم انسان جانور پرندست......